۩۞۩ احلام عمـــــــــــــرنا ۩۞۩
مرحب مع كل شروق شمس وغروبها مرحباعدد نجوم السماء اللامعه فى الافق مرحبا حين تتلاطم امواج البحر مرحبا عند سقوط قطرات الندى على الزهربكل حب واحترام وشوق نستقبلك ونفرش طريقك بالورد ونعطر حبر الكلمات بالمسك والعنبروننتظر الابداعمع نسمات الليل وسكونه لتصل همسات قلمك الى قلوبنا وعقولنا ننتظر بوح قلمك
مرحب مع كل شروق شمس وغروبها مرحباعدد نجوم السماء اللامعه فى الافق مرحبا حين تتلاطم امواج البحر مرحبا عند سقوط قطرات الندى على الزهربكل حب واحترام وشوق نستقبلك ونفرش طريقك بالورد ونعطر حبر الكلمات بالمسك والعنبروننتظر الابداعمع نسمات الليل وسكونه لتصل همسات قلمك الى قلوبنا وعقولنا ننتظر بوح قلمك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

۩۞۩التمـيز عنـوآننـآ.♥.المـحبـه شعـآرنـا .♥. الإرتقاء هدفنا..♥..نلتقي لنرتقي۩۞۩

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالدخول
Egypt Flag
مرحبا يا  عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 060111020601hjn4r686 saad abdelfattah  عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 060111020601hjn4r686 نشكر لك إنضمامك الى أسرة منتدىاحلام عمرنا ونتمنى لك المتعة والفائدة
اسعد الله أوقاتكم بربيع الورد ونسمات الأرض الندية مرحبا بكم عدد ما خطتة الأقلام من حروف وبعدد ما أزهر بالأرض من زهور مرحبا ممزوجة بعطر الورد ورائحة البخور حياالله ضيوف شبكة ومنتديات معنى المشاعر منورين بمروركم ويسعدنا ويزيدنا شرفاَ تواصلكم وتسجيلكم معنا أهلا وسهلا

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بسمه المنتدى
نائب المشرف العام
نائب المشرف العام
بسمه المنتدى

الاوسمه :  عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات Jb12915568671
رسالهsms رسالهsms : سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

العذراء
المزاج المزاج : رايقه

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات Empty
مُساهمةموضوع: عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات    عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات I_icon10الأربعاء مايو 04, 2011 10:42 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

دلوقتى ناس كتير بتسألنى ازاى ترفع الملفات او تضيف حاجة للمنتدى
الموضوع سهل جدا مش فية سحر ولا حاجة بس ال يركز فيها هيتعلم كتير وهستفيد ويفيد غيرة

وناس بردو بتسألنى انت بتستفاد اية من ال بتعملة دة
اهه يعنى ممكن نقول انها تسلية وف نفس الوقت بتساعد غير ببرنامج بلعبة باى حاجة

بسم الله نبدأ الشرح
الاول لازم اى حاجة تعملها لازم تكون بأسم المنتدى
يعنى ترفعها ميكنش فيها اى روابط لمواقع تانية او مثلا خلفية فولدر لموقع تانى زى مثلا ماى ايجى
بنلاقى خلفية فولدر باسم الموقع ف كل حاجة بنحملها منة

....

الاول طريقة عمل موضوع عادى كتابى بس من غير صور
ببساطة جدا .. بندخل على القسم المناسب للموضوع
ونكتب عنوان الموضوع مثلا ( معلومات عن السيارات )
ونكتب نص الموضوع ف المربع ال تحت
طبعا موضوع زى دة بيكون ف قسم السيارات

تابع الشرح بالصور

تكبير الصورةتصغير الصورة تم تعديل ابعاد هذه الصورة. انقر هنا لمعاينتها بأبعادها الأصلية.
 عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 62090017

تكبير الصورةتصغير الصورة تم تعديل ابعاد هذه الصورة. انقر هنا لمعاينتها بأبعادها الأصلية.
 عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 77645700

وبعد ما كتبنا الموضوع نعمل ارسال يظهر الموضوع ف المنتدى

تانى حاجة طريقة وضع صورة ف الموضوع
بنحمل البرنامج ال بنرفع بية الصور حمل من هنااااااااااااااااااااا

نسطب البرنامج عادى جدا ونرفع بية الصور من الجهاز بتاعنا

تابع الصور فيها شرح طريقة رفع الصور

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 14271999

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 29215810

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 26045519

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 27752100

كدة خلصنا طريقة رفع الصور
وياريت بلاش نحط صور عليها روابط او اسم اى موقع تانى

تالت حاجة ودى الاهم

طريقة رفع الملفات مثلا برامج او العاب او فيديوهات اهداف كورة الخ ...

الاول قبل الرفع لازم نرفعها بأسم المنتدى
وميكنش فيها اى حقوق لاى موقع تانى

لو عاوز تحمل حقوق المنتدى حملها من هاااااااااااااا

ويكون اسم الفولدر فية حقوق المنتدى بردو
يعنى لو مثال برنامج

Lovely.folder.by.7up909.MAX2FORUM.COM
اسم البرنامج واسم المنتدى

لو لعبة مثلا

FIFA2002.7UP909.MAX2FORUM.COM

واى حاجة بردو تانية نكتب اسمها واسم المنتدى بتاعنا

تابع الشرح بالصور

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 33725853

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 95821896

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 56418395

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 50111558

بعد ما عملنا الفولدر ال عاوزين نرفعة

بندخل على موقع الفور شير
طبعا مواقع الرفع كتير
منهم الرابد شير والتو شير
وميجا ابلود ومواقع كتير جدا
لاكن الناس كلها بتفغضل الفور شير لانة سهل الاستخدام

بندخل ع الفور شير

http://www.4shared.com

علشان نعمل حساب علية ونرفع الملفات

تابع الصور

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 34085031

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 32661504

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 72532761

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 86617722

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 23935758

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 32219213

طبعا بنحتاج صور للبرنامج لو مش عارف تاخد صورة من على جهازك
بندخل على صور جوجل ونكتب اسم البرنامج او اللعبة ونبحث عن صور للحاجة بتاعنا

http://images.google.com.eg/imghp?hl=ar&tab=wi

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 84499143

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 15691969

بعد ما رفعنا البرنامج بندخل ع القسم المناسب للبرنامج
ونعمل بقا موضوع البرنامج

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 84937877

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 93371015

كدة بقا نعمل موضوع البرنامج

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 61904220

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 61643036

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 90575345

ف برامج تانية اضافية لو تحب تستخدمها بردو
برنامج لعمل لتصور اى مكان ع الشاشة وعمل شروحات ع الصور حمل من هناااا

برنامج لعمل خلفيات للفولدر حمل من هناااااااااااا

بكدة نكون خلصنا كل حاجة يارب اكون وفقت ف الشرح

واى استفسار ضيف الايميل بتاعى عندك وكلمنى علية

w-.a.1.ee.-d.-7.up@att.net
احمد0
مدير المنتدى
مدير المنتدى
احمد0

الاوسمه :  عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات Jb12915568671
 عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات Wsam3[img]http:
الثور

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات Empty
مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات    عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات I_icon10الخميس مايو 05, 2011 5:58 pm

الله يعطيك ااالف ااالف عافيه
تسلم الايادي يارب على الموضوع
دمتم لهذا الصرح شامخين,,,
كل الشكر لك وبنتظاار القادم بشوق ,,
مع خالص تحياتي

*&*
الكنانـ A ـي*&*
دعاء الكروان
عضو جديد
عضو جديد

الثور

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات    عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات I_icon10الجمعة مايو 06, 2011 5:19 pm

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 146214  عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 146214  عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات 146214

عاوز تعرف كل حاجة عن المنتديات طريقة اضافة موضوع ورفع الصور والملفات ( الالعاب والبرامج والفيديوهات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» طريقة عمل الارز باللبن مع الصور
» للمبتدئين طريقة رفع الصور ووضعها في التوقيع
» طريقة أستخراج الصور ومقاطع الفيديو المحذوفه في الجوالات ..!!
»  افضل برنامج للكتابة على الصور جربوا ولن تندموا مع امكانيه الكتابة على الاف الصور دفعه واحدة مع الشرح
» ~~ أبجــــديات على هامش المنتديات ~~